mum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandıklarınızda sorun oldu mu hocam? Zaten telif hakkı bildirimleri sayesinde avukatlarla şirketlerle içli dışlı olduk mimlendik, artık uyarı yapmadan direkt mahkemeye verirler diye sağlama almak istiyorum. Kesin olmalı. Sizin söyledikleriniz vermezler mi kesin?

Ya da Flaunt7 diye bi yer buldum, bununla ilgili bilginiz var mı acaba?
Kesin bir şey söylemek olmaz. Canlı desteklerinden danışın derim.