Konu
Bu Ödeme Eşiği Normal mi?
04-02-2020, 21:29:28
#8
Yunus
Ceo at 𝐁𝐚𝐲𝐢𝐠𝐫𝐚𝐦
ucg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sıfır hesaba bu ödeme eşiği geldi, tr hesapta 3 senedir düzenli 500+ tl ödeme yapıyorum faturalandırma düzeyi 500 tl'de.
Yurtdışı euro hesaplarında ve dolarhespalarında yüksek başlıyor doğrudur.