Bende yavaştan soğuyor gibiyim.Ben r10 a ilk girdiğim de başvurdum herkes enpara kullanıyor neredeyse diye. Bilmiyorum ama hiçbir banka benden havale eft ücreti almıyordu 15 yaşımda sigortam ve maaşım başladığı için sanırsam ama askere gitmek için çıktığımda almaya başladılar artık