2 senelik enpara kullanicisiyim
Hatırı sayilir bir para hesabimda, otomatik fatura odeme talimatlarim ve duzenli odedigim xx.xxx tl limitli kredi kartim var.
Ticari faliyetlerinizi Kisisel hesabiniz uzerinden yapmayin diye gecen hafta telefon aldim (sahis sirketiyim) ve cepteteb'e basvurdum. Bir bloke vs yok.
Persembe gunu paramin %95'lik kismini transfer ettim.
Bu kismi onemli
Bugune kadar online alisveris iadelerim ve kredi karti iadelerim ayni gun hatta ayni saat yansir iken, dunki iadelerim halen gelmedi. Firmayi aradim yaptik diyor, Bankayi aradim harcama itiraz formu doldurun diyor.
Umarim ben yaniliyorumdur ancak parami tasidigim icin sureci uzattiklarini dusunuyorum, kanuni olarak nereye basvurabilirim?
Enpara'dan da iyice sogudum, kullanan arkadaslara duyurulur..