mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araştırdım bende bayada bir çok kişi saphire önermiyor işlemci olayına gelirsek evet biraz Maalesef düşük ama fiyat uygun gelmişti ondan dolayı. Bu gidişle almayacağım sanırım
Genel anlamda bakıldığı zaman ideal fiyat. Ben genel olarak hiç bir elektrik ürününü 2. el almadığım için yansımam da o şekilde oluyor sanırım Mesela sıfırını topladım ram-anakart-işlemci-ekran kartı 3300 tl falan yaptı diğerleri hariç.