bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyordum yıllardır centos üzerine plesk panel kurarım. Adetimdir. 😂
Doğrudur 😃 şuan bende ki sunucu da öyle ama herşeyi kuralına göre yapma tarafındayım ubuntuyu tercih etmeme sebebiniz var mı böyle kullanırsam bir sıkıntı Yaşar mıyım sizce ?