netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 para etmez.
Madem öyle, lütfen daha düzgün bir yorum yap. Hesabın iyi değil, çok ucuza satarsin. Bu yüzden satmanı öneririm tarzında yorum yap lütfen. İyi forumlar.