Bir finans uzmanının her fatura kesiminde müşterinin TC'sini girmen gerekiyor demesi mi kötü bir şey hocam ?
Kotu değil fakat zorundasın TC girmezsen olmaz vs diye değilde 11111 diye geçebilirsin kimlik no vermek istemeyen olabilir demesi lazim
Cezai uygulamasi yok.