YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan sonra ürün alınmaz.
Şansıma son aldığım yalan olmasın 10 üründen 3 tanesi peşpeşe geldi. 1 liralık yapışkan süslerdi yeğenime. Tek tek 15 tl civarı ödeme geldi.
Dedim son 7 ürün de gelirse 150-200 tl zararım olacak. Şansa hiçbiri gelmedi sonra. Uzun zamandır her hafta birşeyler gelirdi ama, uzun zamandır almıyorum.
Haliyle dışarıya para çıkamayınca ve insanlar alırsa da bol bol KDV gümrük vs. ödediği için ekonomi birkaç ay daha idare ediyor.