Boggie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer 5-10 liralık ürünler alınmaya devam ederse gümrük sunum ücreti daha da artar. Çünkü asıl amaç küçük alışverişlerin yapılmasına engel olmak. Bir bakıma "beni 5-10 liralık ürünlerle meşgul etmeyin" deniyor.
Tek ürün almadım hocam toplu ürün aldım 2 tanesi geldi. 2 tanesi daha gelmedi. Hepsi farklı satıcıdan ama