Gazan mübarek olsun.
Karta yüksek miktarda ödeme yaptıkça bankayı arayıp kart limitini düşür. Yani 12 binlik karta 3 bin yatırdıysan arayııp kart limitimi 9 bine düşürmek istiyorum dersin. Ben o şekilde kapattım ama 4-5 ayı buldu kapatmam.
Onu yapacağım da finansı kapatıp tamamen enparaya geçeceğim. İşte şu anda sıfıra sıfır giderken onu yapmaya çekiniyorum. Yani zorda kalırsam yine kullanmak zorunda kalırsam diye tedirgin oluyorum. Ama dediğiniz gibi yapayım değil mi en mantıklısı.