Umarım kurtulursunuz bende bir kredi çektim normalde bitmesi lazımdı bu ay ama hala 2.500 tl borcu var neden anlamadım sanki hiç ödememişim
İnşallah siz de kurtulursunuz. Aman diyeyim krediyi genelde elden yatırırım. Ev kredisini hiç internet bankacılığından yatırmadım. dekontları da saklarım.