femrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmaniye'deyim hocam. 16 derece öğlen aramızda yaklaşık 40 derece var
Osmanıyeye Selam Olsun Aramıza Sadece Soğuklar Girsin Hocam Dert Girmesin Yeterki