Arkadaşlar merhabalar; plesk panelin yedeğini geri yükledikten sonra sub domainlerim açılmamaya başladı direk olarak 403 hatası veriyor. Sonrasında ek bir sub kurduğumda herhangi bir problem çıkmıyor.