Alexa önemlidir demedim hocam. Bir alıcı alexayı önemsediğini belirtti. Bizim için çok anlamı olmasa da talep bu yöndeyse diyecek bir şey yok. Yani alıcılar neyi önemsiyor diye sorarken, bir alıcının önemsediği şeyi de örnek olması açısından paylaştım sadece.
Zaten sizin için söylemedim. Son günlerde gördüğüm genel kanıyı belirttim. Alexa değeri abartılıyor mu, yoksa gerçekten bir başarı ölçütü mü diye konuyu ve yorumları okuyanlara sormuştum. Şayet başarıysa kendi ürün pazarlama stratejime "alexa" da ekleyeceğim.