dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoo bilginyok. tyt üniversite birinci basamak sınavıdır.
Pardon 12 yazacaktım, o anda TEOG muydu o acaba falan diye düşünürken 12 yazacağıma 8 yazmışım, dalgınlığıma gelmiş. Yoksa ben de o sınava girdim.