AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu hakkında bilgim yok ama felç kalma durumu olabilir, doktora gitmiştir değil mi? (fıtık patlarsa sonucu felç oluyordu bildiğim kadarıyla.)
Gitmiş hocam allah korusun da 7 şubatta ameliyat demişler Geziyor oturuyor felan sıkıntı yokta sadece boynu biraz bükülmüş



Furkanbey7821 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam bu zarganalara para kaptırmayın size saraçoğlu hocanın kürünü öneririm kendisi işinin ehlidir.

https://www.youtube.com/watch?v=5GP1oXvb8wA

Teşekkür ederim sağolun izlediğim ve anladığım kadarıyla kırkkilit otunu kaynatıp 5 parmak ile boyundan kuyruk sokumuna kadar masaj yapıcaz , sonraki gün ardıç yağını aynı şekilde sürücez doğrumu anladım . Çünkü seralardan başladı konu