amacınız ne hocam. tamam bi şey yapmışsın 2-3 ay sonra çalışırsa paylaşacağını söylemişsin zaten. madem paylaşacaksın bırak o halde soranlara şimdiden düzgün yanıtlar ver. nasıl koruduğunu soruyor insanlar. de ki 1 ip den 1 reklam fazlası tıklanamıyor onun kodlamasını yaptım vs vs. tutup kaynak kodunu at demiyor kimse. ya düzgünce insanlara açıklama yapın ya milletin aklıyla alay eder gibi, çocuğa dondurmayı uzatıp çeken maraşlılar gibi tavır sergilemeyin derim. spesifik olarak ne iş yaptığından kısaca bahsedin herkes o zaman takibe alsın bu muhabbeti. diğer türlü kuru laf.
Soranlara cevap veriyorum zaten.
Lakin kalkıp "okumamışsın galiba politika kurallarını.." gibi cümlelere uygun cevap zaten verildi.
Gerçi onlarda sorun değil. Velev ki olmadı. Burada kimsenin kaybı yok ki. Hem zaman hemde parasal ben katlanıyorum.
6 ayrı ülke 9 farklı sunucu çalışıyor sadece bu sistem için. Yani öyle sandığınız gibi basit bir sistem değil.
Adsense algoritması sürekli güncellenen ve belirli bir düzene göre ban atan bir sistem değil hocam. Ondan ne zaman neden ban atacağı belli olmaz
Aynen katılıyorum. Ama politika ihlallerine yönelik önlem.
Yoksa adsense'i aldatmaya yönelik bir sistem değil.