OKirala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-Market teması degil ise opencartworks temalarından biri mobilinden belli,çok hoş emeğinize sağlık
Çok teşekkürler. Evet emarket teması ama karıştırdım 6 2 17 nolu temaları bir birine karıştırarak yaptım normal temasını. Mobil temayı slider felan kullanmadan hallettik işte