amacınız ne hocam. tamam bi şey yapmışsın 2-3 ay sonra çalışırsa paylaşacağını söylemişsin zaten. madem paylaşacaksın bırak o halde soranlara şimdiden düzgün yanıtlar ver. nasıl koruduğunu soruyor insanlar. de ki 1 ip den 1 reklam fazlası tıklanamıyor onun kodlamasını yaptım vs vs. tutup kaynak kodunu at demiyor kimse. ya düzgünce insanlara açıklama yapın ya milletin aklıyla alay eder gibi, çocuğa dondurmayı uzatıp çeken maraşlılar gibi tavır sergilemeyin derim. spesifik olarak ne iş yaptığından kısaca bahsedin herkes o zaman takibe alsın bu muhabbeti. diğer türlü kuru laf.