Geçtiğimiz aylarda 2 -3 hesap banlandı.
Gözümün önünde gerçekleşti tüm olay. Gözümün önünde derken gerçekten gözümün önünde.
Çünkü ilk hesabım banlanınca tüm sunucuları takibe aldım.
Daha önceki konularda bahsettiğim gibi ban sebebini tespit ettim.
İşte bu duruma yönelik çok ciddi bir koruma sistemi yazdım.
2 haftadır sistem koruması çalışıyor.
Şuan 5 adsense hesabı koruma altında.
Bu ayın sonunda işe yarayıp yaramadığımızı anlayacağız.
Eğer bu ayın sonunda ban yemezsek sistem işe yaradı demektir.
Eğer 2. ayı da bansız atlatırsak sistem harika çalışıyor demektedir.
Diğer konularımda da bu koruma yazılımından bahsettiğimde bir çok arkadaş özelden yazıp istedi bu yazılımı.
Burada da bu olacaktır ama lütfen böyle bir istekte bulunmayın.
Bu yazılımı (en azından şuan) kimseyle paylaşmayacağım.
Çünkü çok maliyetli bir sistem.
Çünkü şuan için gerçekten işe yarayıp yaramadığını bilmiyoruz.
Fakat başarılı olursa ne işe yaradığını, nasıl koruma sağladığını özelikleri ne anlatacağım.