Merhaba. Öncelikle konum şikayet değil. Yanlış yere açtığımın farkındayım, herkesden özür dilerim. Fakat doğru yeri de bulamadım.

com alan adını 30 Liraya çekmişsiniz.. 2 gün önce baktım 60 küsürdü...

Kampanya yaptığınızda sms imkanı olmasa dahi lütfen maille bilgilendirin.. Godady Porkpun gibi sitelerden ucuza alıcam diye IP değiştir, sanal kart değiştir vs. kırk takla attım az önce.. Domainin kapanma riski, hesap doğrulaması talep edeceklermi de cabası. Buna rağmen porkpun 5 den fazlasını ucuza vermedi.. Yakalandım yani Şimdi kaydettiğim domainler kapanacak mı diye düşünüyorum.. Teknik olarak uğraştığım da cabası.

Sizden bir whois sorgulayayım dedim. com a 30 Lira istedi siteniz.

İnanın sizden o kadar memnunum ki.. Hem sizden satın almak, hem de kırk takla atmak istemezdim. Lütfen böyle kampanyalarınızı mail ile bilgilendirin. Forumlardaki ilgili kategorilere ve sosyal medyaya iş ve hayat yoğunluğundan dolayı bakamadığımız zamanlar oluyor. Ki hiç kimse sosyal medya kullanmak zorunda değil. Benim domain kaydı işimden pek fazla kar marjım olmadığından maalesef uyguna almak zorundayım. E sizde de kampanya varken başka yerlerle uğraştırmayın sizi seven müşterilerinizi.

Bir hatam kusurum olduysa affola. @Bartuc