Hayırlı olsun, hevesim yok dışındakileri beğendim sanat olarak iyi yapmış. Şahsına yorumum bilmem kaç ay öncesi single çıkarttığında ben sanatçı değilim albüm falan çıkartmadık/çıkartmayacağız tarzında bir hikaye göndermişti, görünüşte artık youtube'a video bile atmıyor. Helal olsun sanatçı olmuş hayatında başarılar.