keyfımıze yapmadık.nedenını belırttık.
konusmanıza dıkkat edın .karaktersız sızsınız
Adama hakaret etmeden önce bir aynaya bak hocam.
Aranmışsın ve adam doğru söylemiş.
Borcu alıp sonra bana borç mu verilirdi diyorsun.
Demek sana emanet 10 bin lira versek sıkıştığın için konut kredisine kullanıp bize de pişkin pişkin "bana para mı emanet edilir di?" diyecektin.
Bu forumda 500 lira borcunu ödemeyen adamı ödeyene kadar banlıyorlar.
Sen bankaya 17 bin takmışsın ve hala kendini acındırma derdindesin.
Keyfinden yapmışsın o borcu. Konut kredisini kapatmak için yaptım diyorsun.
Yani krediyi kredi ile kapatmışsın şimdi de bankayı suçluyorsun keşke vermeselerdi konut kredisini ödeyemeyip ev de elimden gitseydi diye.
Öncelikle bu borç katlanarak peşinden gelmeye devam edecek.
İşin içine avukatlık parası, icra masrafları vesaire eklenecek.
Evine haciz koyamazlar ev eşinin üzerine ise ama evdeki zaruri ihtiyaç olmayan değerli eşyalara haciz koyabilirler.
Ömrün boyunca sigortalı çalışamazsın maaşına haciz koyabilirler.
Üzerine banka hesabı açamazsın tedbit koydurabilirler.
Mal, araba alamazsın.
Sana icra dairesinden protesto gelirse mal bildirimini gidip süresi içinde yapmalısın yoksa hapiz cezası var.
Ayrıca avukat ile protokol yapma eğer ödeyebileceğine güvenmiyorsan.
Protokole uymazsan hem hapis cezası alabilirsin hem de icra kaldığı yerden devam eder.