anladım arkadaslar sizide ben vicdanen yapmam gerekeni yaptım tanımıyorum yoksa şahsen arkadası hikayelerden denk geldim hatta r10 önerdim iş yapabilmesi için buralardan birşeyler cıkarabilirsin bi bak diye de söyledim