Bu uygulamayı buradan tek kişiye iş olarak verirsen paranla rezil olursun habire koşturursun hocam, aylar sonrada elinde hiçbir şey olmaz büyük ihtimalle. Bu dediğin iş gerek grafikleriyle gerek backend kısmıyla büyük bir iş, tek kişinin altından kalkması zor. Gideceksin bir oyun şirketine şartlarını konuşacaksın sözleşmeni imzalayıp yaptıracaksın böyle bir niyetin varsa.
Yaklaşık 3 ay önce kurulmuş bir ekip ile çalışıyorum, 4 tane yazılımcı 2 tane 3D tasarımcı 2 tane UI-UX tasarımcı ile çalışmalarımız çok hızlı bir şekilde başladık. R10'da ilk defa dün bir konu açtık daha çok acemiyiz ama yüksekleri hedefliyoruz. Konumuzu incelemek isterseniz buyrun:
https://www.r10.net/android-amp-ios-...post1076193772