ben şahsen u işlemciye kötü demiyorum. Bilgisayar alırken ilk öncelik ne amaçla kullanacağınız bence bu nedenle u işlemciler middle seviyedeyken hq tarzı işlemciler biraz daha hard seviyeye yakın oluyorlar. Galiba siz oyun falan oynamayacaksanız ve çok ağır programlarda kullanmayacaksanız işinizi görebilir. Tabi bu benim fikrim. eğer acelen yoksa yarın senin için bir göz atabilirim bilgisayarlara ve fikrimi tekrardan sunarım.
Tamam teşekkür ederim yorumun için şuan acelesi yok araştırma içerisine girdim baktığınızda yorum atmayı unutmayın
bunuda inceleme listesine alıyorum. u işlemcinin 10 nesili, ikisini karşılaştırmadım ama benim seçtiğimle bunun arasında sadece işlemci farkımı var yoksa