tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten o yüzden, uygun fiyatlı işlemcilerde hep u işlemciler

bu u işlemcileri ile ilgili bir sorun mu yaşadınız yoksa u işlemci var almayın söylemenizdeki amaç nedir?
u işlemciler, az enerji tüketimi dolayısıyla bataryayla daha uzun kullanım süresi amacıyla üretildi. bu yüzden performansı çok kötüdür. tutmadı kimse almaz bu yüzden indirim yapıyorlar sürekli. 10. nesil u işlemcilerde performans durumu çözülmüş ancak sizinki 8. nesil ve performansından çok şikayetçi olacaksınız alırsanız şayet.