Çalıştığım firmada yaptığımız iş gereği bilgisayar kullanıyoruz.
Ancak bilgisayara bir şey olduğu zaman en ufak bir şey de bile IT personelini çağırıyoruz.
Yapacak bir şey yok. Önemli dosyalar var, müdahale etmemiz mümkün değil dosyalar şifreli.
Kendim Bilişim teknolojileri mezunu olmama rağmen bilsem de dokunmam IT çağırırım.
Yapacak bir şey yok