geçenki(sanırım 2017) yapılandırmadan önce bende e haciz yedimdi bağkur borcundan, daha sonra yapılandırma çıktığında yapılandırdım ama yine ödemedim günüm de borcumda silindi.(bu sildirme işi sadece böyle yapılandırma filan çıktığında oluyor)

bağkur borcundan e hacizi "şuan için şirket ortakları, doktorlar bir de sanırım kuyumcular için yapıyoruz demişlerdi ama hepsine olacak diyordu" yani kanun var ama uygulamada izin veriyorlar. tüm mesajları okuyamadım ama bildiğim şuan için sildirmeniz mümkün değil, sildirme kalıcı olacak muhabbeti döndü ama sanmıyorum

Sildirme varsa bana da haber verin.

yine de sgk ya giderseniz en azından taksitleme filan yaparlar