Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana neden beddua ediyorsun

Şaka yapıyorum hocam, ortam biraz daha yumuşaması adına. Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür. Bir hizmetin karşılığını ücret nasıl tam veriliyorsa tam alınmalı.
ahahaha yanlış anlaşılma olmuş hocam kusura bakmayın İnşallah hocam bakalı mbir de 3gye almaya çalışacağım modemi