dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam herhangi bir belge v.s gonderdiniz mi? Surec tam olarak nasil isledi sizde







hocam bu benim problemim değil ki ama. Yani benlik bir şey olsa tamam haklısınız.Paketim 10 mbps hız
Tabiki size ait bir problem değil. Paketiniz 10 mbps mi yoksa 10mbps’e kadar olarak mı isimlendiriliyor ? Eğer bu şekildeyse operatör herhangi bir hak iddaa edemeyeceğinizi söyleyecek fakat uzun sürsede kurtulmak istiyorum diyorsanız thh’ye gidip derdinizi anlatarak adımları takip edebilirsiniz.
Ek olarak sürekli arıza kaydı bırakın ve bundan sonuç alamadığınızı thh’ye belirtin.