Konu
Sizce hangi operatörü kullanmalıyım?
31-01-2020, 21:10:50
#4
Luwexigo
Ben uygun fiyattan dolayı Türk Telekom kullanıyorum , şehir merkezinde falan on numara çekiyor fakat yüksek köylerde çekmeme durumu oluyor .