Benim için köpeğin cinsi önem teşkil etmiyor arkadaşlar.
Barınağa gittim, yavru vermiyoruz 2 yaşında ki köpekleri al alacaksan diyor.
Ben yeni doğmuş yavru zaten istemiyorum belirli bir süre anne sütü ile beslenmesi gerekiyor zaten.
İnternet sitelerinde ki sahiplendirmeler de ücretli arkadaşlar, kandırıyorlar genelde. Fiyat yazmıyolar telefonla görüşülür diyorlar, arayınca para istiyorlar. Hayvan ticareti olmasın diye sitelere fiyat girmiyorlar.