Merhaba
Köpek sahiplenmek istiyorum (cinsi önemli değil)
Web sitelerine baktım, 1000 tl den aşşağı köpek yok.
Barınağa gidiyorum, barınakta ki adam bana "yavru köpek vermiyoruz, büyük istersen alabilirsin" dedi.
Yahu ben büyümüş köpeği ne yapayım bana nasıl alışacak ?
Öneriniz nedir, dediğim gibi köpeğin cinsi önemli değil yavru 1 tane arıyorum beslemek için bahçemiz var.
Barınak neden yavru köpek vermiyor onu da anlamadım. Yani ben 1-2 yaşında ki köpeği ne yapıcam ben istiyorum ki yavru alayım ailemize alışsın bizle büyüsün.