Genel olarak yurdışı ipler biraz problemli. Yurtdışından çok saldırı geldiği için kapalı oralar. Değilmiş, benim hatam
edit: ama ben sizden başka yurtdışı üyeler de var biliyorum, onlar böyle bir problem belirtmiyor,vds üzerinden mi girmeye çalışıyorsunuz?
@Coskun; etiketleyin yardımcı olacaktır.