Severek takip ettiğim ve bir o kadarda anlattıklarıyla ilham veren, ayrıca fikirlerime düşüncelerime ve her videosunda bakış açımın değişmesine yardımcı olan bir insan Barış Özcan.
Geçdiğimiz yıl paylaştığı bir video izlemenizi ve değerlendirmenizi istiyorum. Gerçekten eğer böyle olucaksa biz neler yapıyoruz ve bu dünyaya hazırmıyız 😊
Lütfen yorumlar hep pozitif görmek istiyorum.
"Bizden Bi b*k olmaz gibi" yorumlarla İçimizi karartmaya gerek yok.
Hep pozitif bakmanız dileği ile iyi seyirler
https://youtu.be/-3DvuLtuf1U