Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta önce bir arkadaşıma davetiye gönderdim , adresi hotmaildi. Herhangi bir sorun olmadan üye olabildi.
davetiye gönderirken sorun olmuyor ama başvuruda sıkıntılı.