Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen hemen aynı ücretleri verip x56 işlemci almayın hocam, @odeaweb; kampanyalı sunucularına bakabilirsiniz.
Bende katılıyorum hocam , ilgi alakaları süper ve her konuda yardımcı oluyorlar.