HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
Öncelikle ilgili ülkede operasyon ekibinizin olması gerekir ve o ülkede resmi firmanızın olması gerekir. Aynı şekilde Türkiye’de de. Aracılık yapacağım derseniz şu dönemde güvenilir yurt dışı eğitim firması bulmak zor. Sonuçta aileler size emanet edecek çocuklarını, bir problem olması durumunda sorumlu siz olacaksınızdır ve bu tarz sorunları yakın bir arkadaşım çok kötü şekilde çekti ve sonunda davalık bile oldular. Kısaca ekip olması şart, bayilik önermem, yapacaksanız da risk alacağınızı unutmayın, bayilik durumunda da firma açıp kazancınız üzerinden fatura kesmeniz gerekir, sözleşmelerinizin olması gerekir.
Merhaba Hocam teşekkürler cevap için.

Aslında şöyle açıklasam daha iyi. Kendim uzun yıllar Avustralyada yaşadım ve orda ekibim var. Hem TR hemde AU'da olmak üzere 2 adet resmi firma açacağım ama Türkiye'den uzak kaldığım için burda şirket açma dışında extra masraf gider ne vardır öğrenmek istiyorum. Sorum aslında bununla alakalıydı. Teşekkürler