Selamlar,
Öncelikle ilgili ülkede operasyon ekibinizin olması gerekir ve o ülkede resmi firmanızın olması gerekir. Aynı şekilde Türkiye’de de. Aracılık yapacağım derseniz şu dönemde güvenilir yurt dışı eğitim firması bulmak zor. Sonuçta aileler size emanet edecek çocuklarını, bir problem olması durumunda sorumlu siz olacaksınızdır ve bu tarz sorunları yakın bir arkadaşım çok kötü şekilde çekti ve sonunda davalık bile oldular. Kısaca ekip olması şart, bayilik önermem, yapacaksanız da risk alacağınızı unutmayın, bayilik durumunda da firma açıp kazancınız üzerinden fatura kesmeniz gerekir, sözleşmelerinizin olması gerekir.