Yanlış anlamayın ama, debriyaj aksam durumu galericinin bilebileceği bir iş değildir.
Sürekli aşınan ve değişen bir parçadır.
Hatta sökülmeden detayınıda bilemezsiniz kolay kolay.
Fren balatası gibi düşünün.
Terlemeyi bakıp söylemesi gerekirdi size.
Ama her terlemede önemli anlamına gelmez.
Baktırmak lazım.
Eğer aracın, kaportası ,kazası, şasisi,galericinin dediği gibi ise. Çok aşırı bir kabahatide yok galericinin.
Terlemenin dışında.
Doğru gözle görünür şeylerde sorun çıkmamış fakat bu adamı haklı yapmaz hocam. Yani madem söylediğinden farklı şeyler çıkmış hem expertizi ödemesş gerekirdi hemde verdiği fiyattan düşmesi gerekirdi insanlar ta nerden gelmiş madur bari etmeyelim diye düşünür.
Yani araba bu yok dersin bilmediğin bişey çıkar önemli olan bunu görüp karşındakini mağdur etmemek.
1 ay önce araba sattim alan adam bursadan İstanbula gelmiş başka bir arabaya bakmış anlaşamamış tam dönüş için bilet alacakken benim arabayı görmüş aradı buluştuk 45 yazmıştım 43 dedim telefonda. 1000 lira kadar sigorta vardı öderim dedi 42 ye düştük geldi baktı tamam dedi noter di plaka değişimiydi 3 4 saat adamlarla uğraştık en son dedik lastiklerde yıpranmış biraz daha düşebilirmisin. (değişmesi gerekiyordu) 41500 e bıraktım gitti ve bu fiyattan ne zararım nede karım olmadı ama vicdanım rahat..