Benzer bir olay başıma geldi. Araç için anlaştık gittik ekspertiz yaptırdık tertemiz hiç bi sorun yok. Aracı aldım ertesi gün 300km yol yaptım vitesler geçmiyor araç kitlendi kaldı zar zor servise gittik. Özel servis Şanzıman'ın açıldığını terleme olduğunu falan söyledi bi açtık ki şanzıman komple yanmış içi temizlenip toplanıp aracı satmışlar. Yetkili sevislerinin kayıtlarını, şikayetvarda ki mesajları vs. ulaşınca eski sahibi araci bu şekilde itelediğini öğrendik. Araci yürür hale getirmek için 2500tl para verdik, sonrasında noter'den ihtarname gönderdim satan kişi gelip araci tüm masraflarımıda karşılayarak geri aldı.

Sahibindende alırken bu tarz durumlar olabiliyor, ekspertiz küçük sorun bile dese bi ustasına götürüp nedir durum baktırmak lazım. Yoksa ciddi sorunlar yaratabilir. Benim için stresli bi zamandı almasa yıllarca mahkemede uğraşacaktık. Sizi bence allah kurtarmış, 300-400tl yerine 5-6bin zarar edebilirdiniz. Daha dikkatli davranın, ekspertiz raporları olmayan araçları gidip bakmayın derim.