Yanlış anlamayın ama, debriyaj aksam durumu galericinin bilebileceği bir iş değildir.
Sürekli aşınan ve değişen bir parçadır.
Hatta sökülmeden detayınıda bilemezsiniz kolay kolay.
Fren balatası gibi düşünün.
Terlemeyi bakıp söylemesi gerekirdi size.
Ama her terlemede önemli anlamına gelmez.
Baktırmak lazım.
Eğer aracın, kaportası ,kazası, şasisi,galericinin dediği gibi ise. Çok aşırı bir kabahatide yok galericinin.
Terlemenin dışında.