Merhaba,
Bu araçta hatasız denilmiş ama ekspertize sokulmuş ve araçta debriyaj bilyası hatası olduğu ve yarı yolda kalma ihtimali varmış ekspertizin dediğine göre. Araç satıcısına 2500 tl masrafı olduğu bilgisi alınmış fakat satıcı durumla ilgilenmemektedir
Bu şekilde yazarak şikayet etsin herkes eğer böyle bir şey varsa.