Aslında konu ile biraz alakasız ama bende e-ticaret ile ürün satıyorum. Kargo ürünü müşteriye götürmüyor bazen. Evde yoktu diye açıklama giriyor panele. Müşteriye söylüyorum nasıl gelmez, ben devamlı evdeydim neden eve getirmiyorsunuz diyor. Sanki kargo şirketi biziz. Kargo sizin sorumluluğunuzda diyorum anlamıyor.