Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aslında olay çok basit.
Atıyorum sizin ile burası haricinde bir platform üzerinden alış/veriş üzerine iletişim kuruyor isem.
Size buradan özel mesaj atarım.
Şu platform üzerinden şu iş ile alakalı konuştuğum kişi siz misiniz? şeklinde.
Zaten bu şekilde her şey açığa çıkmış olmuyor mu?
Yukarıda belirttiğim durum, sadece kişisel düşüncemdir.
Herkese iyi forumlar.