10 yıldır aktif ve yoğun olarak geçmişimle birlikte 15 yıl diyebiliriz. Buraya liste liste yazsam 'yok artık' denilebilecek o kadar çok çeşit soru var ki. Psikoloji falan kalmadı zaten bende.
En son gelen soru şu yöndeydi artık cevap yazmaktan da konuşmaktan da sıkıldım insanlara yardım etmek içimden gelmiyor.
(bu kişi bilgisayar işlerini başkasına yaptırmaktadır, soruları bana sormaktadır) Artık ne demek istediğimi siz anlayın. Buraya yazamıyorum böreğini başkasını yiyor..