skassas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mühendis birinin yazıcım çıktı almıyor diye sizi çağırıp kağıt koyduktan sonra "aaa kağıt mı bitmiş yani" demesi sizce normal yani. İşinde uzmandır da kağıt bittiğini benim gibi algılayamaz. Veya ekranda çıkan kağıt koyunuz yazısını benim gibi algılayamaz. Can sıkan durumlar bunlar işte. Bunların işin ehli olmasıyla ilgisi yok tamamen kafayı kullanamamak.
Hocam tartışmayı uzatmamak adına nacizane önerim çalışacağınız şirketlerle sözleşme yapın şu şu şu tarzı istekler gelmesi durumunda benim iş tanımımın dışında olduğu için yapmayacağım diyebilirsiniz,ve sorunuza gelince evet normal mühendis sizi çağırmadan önce bir proje üzerinde çalıştığı için tüm dikkati o işlem üzerinde olabilir bu nedenle kağıdın bittiğini fark etmemiş olabilir yoksa ben o mühendisin sizi çağırmaktan ayrı bir zevk aldığını sanmıyorum veya iş yerinizde size karşı bir ön yargısı olduğu için sırf sizi yormak için yaptığınıda sanmıyorum, yoksa ince hesaplar gerektiren bir mesleğe sahip bireyin sizin tabirinizle kafayı kullanamıyor diye nitelendirmeyi doğru bulmuyorum