arkadaşlar bugün x numara benden adsense almak istediğini söyledi tüm soruları yanıtladım iş ödemeye gelince teyit için verdiği sözde ona ait r10 hesabına yazdım, whatsaptan konuşuyoruz ödemeyi geçmenizi bekliyorum diye meğersem verdiği r10 hesabına da ondan ben alıyormuşum gibi konuşup teyit mesajı atacağını söyleyip bana yazdırdı. az daha dolandırılıyorduk aman dikkat 🙂